3 cviky proti břišní pneumatice


Podpořte článek sdílením!

Provádějte tyto 3 jednoduché cviky každý den a za pár týdnů se budete pyšnit vypracovaným bříškem.

 

1. zvedání nohou ke stropu 50 sekund nebo 40 opakování

Lehněte si na záda, vzpažte. S nádechem do břicha se snažte zvednout nohy co nejvýše ke stropu.

2. převalování 50 sekund nebo 50 opakování

Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou. Ruce si dejte před bradu, zvedněte hlavu a ramena. Převalujte se z jedné strany na druhou.

3. kyvadlo 50 sekund nebo 40 opakování

Vemte do ruky 0,5l – 2l pet lahve s vodou. Vzpažte, pokrčte nohy v kolenou. Provádějte úklony do stran.

 

Napište mi do komentářů kolikrát v týdnu cvičíte vy?

 

 

Komentáře
Celý článek
Zpět

Diskuze k tématu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    315
  1. Alice

    Ahoj Honzo, je mi 63let. Doteď jsem jezdila na kole 20 – 70km dvakrát, třikrát v týdnu. Teď jak začala být zima, tak pěšky cca 10km. Taky jsem začala cvičit doma. Vaše cviky jsou príma, jen je možná neprovádím správně, když nohy nedostanu tak vysoko, spíš ale dozadu a nahoru zvedám jen pánev. Jinak jste super. A fandím Vám. Alice

  2. 314
  3. Lenka Pavlíková

    Zdravím, Honzo. Já přísně dodržuji každodenní cvičení 6ti minutovek, u nízké obtížnosti mi šly ke konci odcvičit i 2-3 lekce naráz, ale teď už cvičím střední obtížnost a musím uznat, že tady už rozdíl je, a to docela značný. Teď jsem ráda, když denně odcvičím poctivě 1 lekci. K tomu mám ještě 1x týdně pilates hodinu. Sice nepozoruji na sobě zatím žádné zpevnění svalů, ale důležité pro mě je to, že mě to baví a vyčistím si při tom hlavu. Taky po těle se cítím vcelku dobře a o to asi jde především. Mockrát Vám děkuji za vše, co pro nás obyčejné smrtelníky děláte, protože děláte to velice dobře. Lenka

  4. 313
  5. Bohumil Kroupa

    pane Anděl dobrý den.
    Já se přiznám že také tomu cvičení moc nedám. Musí se mi opravdu chtít. Ale z druhé strany, nejsem zatím nějak obézní, jen mám mírnou nadváhu ( výš. 176, váha 82 – 3 kg ) ale zato chodívám hodně pěšky, i 10 – 12 km a někdy i více, ne sice denně ale aspoň 1x – 2x v týdnu a v létě delší tratě na kole. Takže, tím nahrazuji cvičení.
    Mějte hezký dem, Kroupa Boh.