Vstávat a cvičit – šest rad, jak na správné cvičení


Podpořte článek sdílením!

Každé ráno vstaňte a nezapomeňte rozhýbat ztuhlé klouby. Je to zásadní věc, pro správné fungování pohybového aparátu.

Každé ráno vstaňte a nezapomeňte rozhýbat ztuhlé klouby. Je to zásadní věc, pro správné fungování pohybového aparátu.

Spousta z nás má sedavé zaměstnání 

Jak to můžeme kompenzovat?

Jak často se máme hýbat?

Každý den, neexistují výjimky. Jsme stvořeni k tomu, abychom se hýbali. Sval, který se nepoužívá ochabuje!

Jakou pohybovou aktivitu zvolit, abychom si neublížili?

Takovou, při které nás nebude nikde nic píchat a bolet. Tím nemyslím bolet svalstvo, ale klouby a kloubní úpony. Tu bolest každý dokážeme rozeznat. Nejideálnější je začít v kurzu šestiminutovky na lekcích zdarma http://videokurz.revolucnicviceni.cz/, nebo si zakoupit knihu revolučního cvičení http://revolucnicviceni.cz/objednavka/cvicebni-plan/

Co jíst před cvičením, během cvičení, svižnou chůzí?

Lehčeji stravitelnou stravu založenou na sacharidech typu necelozrnné obilniny, ovoce, prostě to, o čem víte, že váš žaludek dokáže dobře strávit.

Co jíst po sportovní aktivitě?

To záleží, jestli jste člověk, který chce hubnout, nebo člověk který je sportovec, má ideální váhu a chce dobrou regeneraci. Pokud se budeme bavit o těch co chtějí hubnout, tak nejlépe bílkovinu se zeleninou.

Co dělat, když člověk nemá na pravidelnou pohybovou aktivitu čas?

Např. vstává v šest ráno, připraví snídani pro děti, odveze je do školy/školky, letí do práce, kde tráví minimálně osm hodin, po práci nastane kolotoč povinností – nákupy, kroužky pro děti atd.

Večer se takový člověk dostane domů, je rád, že zvládne udělat s dětmi úkoly, připravit večeři a padne do postele.

Co teď? Jak zakomponovat pohybovou aktivitu do takového režimu?

V tomto případě je dobré, aby si člověk našel cvičení, které se pro něj stane relaxantem. Pokud ovšem někdo relaxaci odmítá, svižných 50 dřepů si může každý udělat klidně i na záchodě.

 

Musíme pohybu nějak přizpůsobit i svůj pitný režim?

 

Určitě, každý má jiný metabolismus, ale za každých 15 minut pohybu, kde dochází k pocení si každý musí připočítat půl litru tekutiny na víc. Toho snadno dosáhnete, když si po cvičení uděláte horký nápoj EL-ELÁSTICO, které Vám pomůže se spalováním tuku a hlavně regenerací po sportovní zátěži http://revolucnicviceni.cz/el-elastico/

 

Napište mi do komentářů, jak se přes den hýbete vy?

Komentáře
Celý článek
Zpět

Diskuze k tématu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    239
  1. Marta

    Vstávám v 5 hod. ráno, 15 min. cvičím protahování kloubů, svalů a na břicho nejdříve v posteli a pak na zemi, pak letím s pejskem na 30-40 min. na proběhajdu (ostrou chůzi), na 7 hod. poklusem do práce (nemám to daleko), v poledne domů a na 20 min. s pejskem ven, zpět do práce, po práci s pejskem na hodinu ostrou chůzí do lesa. Minulý měsíc jsem oslavila 70 narozeniny, neberu žádné léky,občas se mi ozve kyčel nebo koleno, ale zatím to zvládám, tlak mám v normě, jím většinou vegetariánskou stravu, mám radost ze života.

  2. 236
  3. Jana

    Ahoj,já jsem se začala protahovat ráno v posteli,něco jako jóga…a z 10 min už je to 1 hodina.

  4. 235
  5. Dagmar

    Začala jsem s programem 11.6. 2016. Vážila jsem 105 kg. Diky jidelnicku a
    pravidelnému cvičeni 6ti minutovky mám dnes 80 kg a velikost EU 42. Stále dodržuji jídelníček, občas zařadím prasátkový den. Jsem moc spokojená.

      237
      1. 238
  6. 234
  7. Jano

    Ako 76-ročný dedko začínam deň takto: Ešte v posteli 55x sadnúť-ľahnúť-sadnúť… Potom nasledujú do každej ruky dvojlitrová fľaša vody. A opakujem to všetko niekoľkokrát aj cez deň.