Archiv pro měsíc: Červen 2017

Vege placičky ala Anděl

Vhodné pro všechny, co potřebují držet na uzdě jednoduché sacharidy a potřebují si dopřát pořádnou dávku vyváženého jídla s vysokým obsahem bílkovin.

Jednoduché proteinové placičky, které můžete zařadit do svého jídelníčku už dnes večer.

Na placky potřebujeme

  • 6 vajec
  • velkou hrst uvařené pohanky ve slané vodě
  • malou hrst nadrobno nasekaných sušených rajčat
  • malou hrst nadrobno nasekaných zelených nebo černých oliv
  • libovolný salát (polníček, čínské zelí, rukola,…)
  • velkou hrst Balsýru nebo libovolného sýru balkánského typu
  • domácí nebo kupované bramborové noky

 

Postup


Smícháme pohanku, sušená rajčata, olivy, vajíčka, balkánský sýr.

Rozpálíme volkou pánev na střední plamen.

Smíchanou směs nalijeme naběračkou na rozpálenou pánev s trochou oleje.

Placku roztáhneme rozvnoměrně přes celou pánev.

Obracíme hodem po samovolném odlepení placky od povrchu pánve.

Na volných místech pánve opečeme noky.

 

Dnes na večeři si placičky udělejte a následně mi napište do komentářů, jak vám placičky chutnaly a hlavně, jak se vám povedly?

 

 

Celý článek
Každé ráno vstaňte a nezapomeňte rozhýbat ztuhlé klouby. Je to zásadní věc, pro správné fungování pohybového aparátu.

Vstávat a cvičit – šest rad, jak na správné cvičení

Každé ráno vstaňte a nezapomeňte rozhýbat ztuhlé klouby. Je to zásadní věc, pro správné fungování pohybového aparátu.

Každé ráno vstaňte a nezapomeňte rozhýbat ztuhlé klouby. Je to zásadní věc, pro správné fungování pohybového aparátu.

Spousta z nás má sedavé zaměstnání 

Jak to můžeme kompenzovat?

Jak často se máme hýbat?

Každý den, neexistují výjimky. Jsme stvořeni k tomu, abychom se hýbali. Sval, který se nepoužívá ochabuje!

Jakou pohybovou aktivitu zvolit, abychom si neublížili?

Takovou, při které nás nebude nikde nic píchat a bolet. Tím nemyslím bolet svalstvo, ale klouby a kloubní úpony. Tu bolest každý dokážeme rozeznat. Nejideálnější je začít v kurzu šestiminutovky na lekcích zdarma http://videokurz.revolucnicviceni.cz/, nebo si zakoupit knihu revolučního cvičení http://revolucnicviceni.cz/objednavka/cvicebni-plan/

Co jíst před cvičením, během cvičení, svižnou chůzí?

Lehčeji stravitelnou stravu založenou na sacharidech typu necelozrnné obilniny, ovoce, prostě to, o čem víte, že váš žaludek dokáže dobře strávit.

Co jíst po sportovní aktivitě?

To záleží, jestli jste člověk, který chce hubnout, nebo člověk který je sportovec, má ideální váhu a chce dobrou regeneraci. Pokud se budeme bavit o těch co chtějí hubnout, tak nejlépe bílkovinu se zeleninou.

Co dělat, když člověk nemá na pravidelnou pohybovou aktivitu čas?

Např. vstává v šest ráno, připraví snídani pro děti, odveze je do školy/školky, letí do práce, kde tráví minimálně osm hodin, po práci nastane kolotoč povinností – nákupy, kroužky pro děti atd.

Večer se takový člověk dostane domů, je rád, že zvládne udělat s dětmi úkoly, připravit večeři a padne do postele.

Co teď? Jak zakomponovat pohybovou aktivitu do takového režimu?

V tomto případě je dobré, aby si člověk našel cvičení, které se pro něj stane relaxantem. Pokud ovšem někdo relaxaci odmítá, svižných 50 dřepů si může každý udělat klidně i na záchodě.

 

Musíme pohybu nějak přizpůsobit i svůj pitný režim?

 

Určitě, každý má jiný metabolismus, ale za každých 15 minut pohybu, kde dochází k pocení si každý musí připočítat půl litru tekutiny na víc. Toho snadno dosáhnete, když si po cvičení uděláte horký nápoj EL-ELÁSTICO, které Vám pomůže se spalováním tuku a hlavně regenerací po sportovní zátěži http://revolucnicviceni.cz/el-elastico/

 

Napište mi do komentářů, jak se přes den hýbete vy?

Celý článek