Archiv pro měsíc: Únor 2021

Na střechách po celé Evropě provádím jednu z nejnáročnějších prací na světě

Chodím po střechách, tahám těžké věci a už mi bylo fakt ouvej.

Psal se rok 2019, kdy se to na mě sesypalo. Spoustu zakázek a já nestíhal. Montuji na střechy hromosvody a myslel jsem, že s tím budu muset seknout. 

Přestavte si, že na jeden panelák musíte natahat 30 tun těžkých ocelových drátů, nahoru Vám je vyzdvihne jeřáb, ale následně 100 metrů sem a 100 metrů zpět je musíte po střeše roztahat ručně. Vše si dělám většinou sám, takže zátěž je enormní. Přirovnal bych to k závodům Predator race nebo Spartan.

Stárnu a fyzická kondice mi pomalu ubývá, klouby bolí a nároky na práci se zvyšují. Byl to právě osudový rok 2019 kdy jsem musel stihnout více zakázek a snažit se z toho nepodělat…. Hledal jsem nějaký únik od bolavého těla, něco, po čem bych ráno mohl normálně vstát a opět fungovat na střeše.

Dozvěděl jsem se o kloubním preparátu EL-ELÁSTICO, které regeneruje nejen klouby, ale i celý pohybový aparát. I když jsem tomu moc nevěřil, protože jsem v životě už vyzkoušel kde co, říkal jsem si, i kdyby mi to mělo pomoct jen malinko a má únava a bolesti těla se zmenšili jen o nepatrné 1% přál jsem si to a byl bych za to vděčný.

První vlaštovka, kdy jsem si uvědomil, že to asi bude něco dělat bylo v Německu na stavbě, kdy jsem makal celý den, byl jsem zedřený jako kůň. Večer jsem si udělal první silnou dávku EL-ELÁSTICA a šel spát. Ráno jsem byl překvapen – vzbudil jsem se a říkám si: „já včera nic nedělal? Jak to, že mě nebolí celé tělo jako vždy? Asi nějaká náhoda, nebo vlastně…. Já večer vypil ten horký nápoj. No nic zkusím to znovu po dnešním dni, kdy mě čeká podobná fuška“.

Večer jsem opět přišel sedřený a udělal si silnou dávku toho horkého nápoje EL-ELÁSTICO, situace se opakovala, ráno jsem vstal, jako kdyby nic. Detailně jsem na montážích po Evropě prozkoumal všechny účinky tohoto horkého nápoje a musím říci jedno: „Díky bohu, za to, že mi do cesty seslal EL-ELÁSTICO, nyní zvládnu více práce s menší únavou, nebolí mě klouby a cítím se o 10 let mladší.

S prací jsem chtěl již seknout, že to fyzicky nedávám, ale teď – brnkačka, cítím se jako znovuzrozený a vím, že určitě ještě pár let s tímto přípravkem hravě vydržím.

Mockrát děkuji a jsem vám vděčný Wolfgang Marks.

Celý článek

Chůze na boso ve sněhu

Není sporu o tom, že otužování má blahodárný vliv na náš imunitní systém. O tom už bylo napsáno mnoho, ale aby to mělo smysl, musí vás to dlouhodobě bavit.

Teď je to hodně módní – dělají to celebrity pro zviditelnění, dělají to obyčejní lidé pro zdraví, dělají to děti pro zlepšení imunity – otužování v ledové vodě ovládne rok 2021. Jen si myslím, že to není dlouhodobě udržitelný model pro každého, aby si pravidelně našel čas na vyjetí k rybníku. 

Mám pro Vás dobrý návod, díky kterému nemusíte přesvědčovat své tělo, aby skočilo do ledové vody, svoji imunitu můžete posilovat mnohem pohodlněji a docílíte stejného efektu.

O co jde? Bosá chůze ve sněhu

Je to metoda, kdy v těle podráždíte chladové receptory, díky kterým vyburcujete svoji imunitu k aktivitě.

Kdy jindy, než teď, kdy je vše pokryto ledem a sněhem. Teď je ten pravý čas, kdy můžete vystoupit ze svoji komfortní zóny a udělat i něco nepředstavitelného.

Jak na to? Je to jednoduché, ale musíte dodržet pár základních pravidel, ať to neodmarodíte:

  • 1) zahřát své tělo na vstup do otužovacího procesu
  • 2) vyzout si boty
  • 3) vyzout si ponožky
  • 4) ujít 10 metrů tam a zpět ve sněhu
  • 5) zahřát své nohy
  • 6) celé to zopakovat 3x

Pokud jeden z těchto kroků podceníte, nebudete mít lepší imunitu, ale jen sopel u nosu.

Pojďme si postupně rozebrat jednotlivé kroky:

Krok 1. zahřátí organismu

Nedílná součást před každým sportovním výkonem. Zde to ale nemusíte brát jako rozcvičku na sprint, ale je potřeba své tělo prohřát tak, že budete cítit vnitřní teplo. Nesmíte ani na malý okamžik pocítit, že je vám zima. Doporučuji obléct termoprádlo, nasadit pořádné boty a udělat si 10 dřepů.

Krok 2. a krok 3.

Tady vám do toho nebudu moc mluvit, každý má svoji metodu sundávání bot a ponožek. Jen prosím pěkně pomalu a s citem.

Krok 4. Ujít 10 metrů tam a zpět

Tady teprve začíná opravdu zábava a to, oč nám jde. Podráždit chladové receptory na našich ploskách. Nemusíte ihned na poprvé zvolit zrovna 10 metrovou chůzi ve sněhu tam a zpět, můžete nejdříve začít na menší vzdálenosti, třeba udělat jen pár krůčků dopředu, na 5 sekund se zastavit a zase šup do bot.

Jakmile se v této vzdálenosti otrkáte a už vám to nebude dělat problémy, doporučuji přistoupit k chození v závějích, nebo sněhu vysokém alespoň nad kotníky.

Budete se divit jaký je to obrovský rozdíl, ale bude Vás to ještě více bavit a docílíte lepšího podráždění citlivých receptorů na kotníku a tím i většího probuzení imunity.

Krok 5. pořádně se zahřát

Jakmile provedete bosou chůzi ve sněhu nebo v závěji, která by neměla ze začátku trvat déle než 30 sekund, musíte své nohy pořádně zahřát. Doporučuji si připravit ručník, ať své mokré nohy můžete důkladně utřít do sucha, nasadit na ně termoponožky nebo nějaké pořádně teplé bavlňáky a šupnout do bot. Pětkrát si z lehka poskočit a počkat, až se vám po nohách rozlije blažené teplo.

Jakmile cca po 5 minutách ucítíte, že blažené teplo se stalo normální, celý proces ještě 2x zopakujte.

Upozornění: Po zbytek dne musíte držet své nohy stále v teple, ani na malý okamžik nesmíte pocítit diskomfort.

Toto cvičení každý den po dobu trvání sněhu opakujte. Následně ho vyměňte za chůzi v ledovém potoce.

Soutěž o 4 000 Kč!🎥

Natoč svoji bosou chůzi ve sněhu. Dej ve svém e-mailu odpovědět na zprávu, která ti ode mě přišla. Do přílohy vlož své video bosé chůze, a odešli mi to. Já video umístím sem na stránky a tím se zařadíš do soutěže o největší balení kloubní výživy EL-ELÁSTICO v hodnotě 4000 Kč.

 

 

 






















Celý článek