JAK NA BOLAVÁ KOLENA? SVALY, ŠLACHY A KLOUB V OBLASTI KOLENE POTŘEBUJE PRAVIDELNOU ÚDRŽBU, ABY NEBOLEL. SEZNAM 5 CVIKŮ PROTI BOLESTI KOLEN VÁM POMŮŽE S REHABILITACÍ

Kloub v koleni bývá jeden z nejopotřebovávanějších.

Kolena používáme opravdu téměř ke všemu, proto není překvapením, pokud se u nás projeví křupání nebo bolest kolen. Při bolesti kolen má člověk problémy s chůzí do schodů i ze schodů, sedáním, klekáním, dřep se stává obtížný nebo nemožný.

Je zde možnost, kterou když pochopíte, vaše kolena mohou být bez bolesti

Bolesti kolen vznikají při nadměrné zátěži nebo když Vás zasáhne zánět. Avšak bolesti v kolenou mohou být spojeny také s artrózou nebo pooperační rehabilitací.

Při bolesti různého původu je nutné dopřát kolenům regeneraci, kterou zajistí klidový režim nebo vhodná kloubní výživa.

Pojďme se podívat na 5 základních protahovacích cviků, které vám pomohou od bolesti kolen. Zaznamenáte-li u některého cviku prudkou bolest, aplikujte protizánětlivou kloubní výživu.

1. Propínání kolene

Opřete se s pokrčeným kolenem patou o ručník a plynulým pohybem se snažte o natažení.

2. Natahování nohy před sebe

Sedněte si na židli. Snažte se plynulým tahem položit patu na protější stoličku.

3. Krčení kolen

Lehněte si na záda a střídavě pokrčujte levou a pravou nohu do pravého úhlu.

4. Protitah

Zaklesněte do sebe obě nohy s tím, že pravá noha se snaží o tah vpřed a levá o tah vzad. Nohy vystřídejte.

5. Přitahování pod židli

Sedněte si na židli. Jednu nohu vysuňte co nejdál od sebe a plynulým tahem se snažte ohnout nohu pod sebe.

Všechny cviky provádějte do mírného protažení. Nesmí se objevit ostrá a pichlavá bolest. Protahovaná oblast by vás po civčení měla vždy lehce hřát.

Pokud Vás při cvičení nebo i v klidu bolí kolena, svaly, šlachy a vazy v oblasti kolen, je možné, že Vám chybí některé látky. Ty můžete doplnit v kloubní výživě.

Některé kloubní výživy obsahují protizánětlivé složky, které Vám pomohou od bolesti.

 

Dnes kloubní výživa EL-ELÁSTICO s protizánětlivou složkou a dopravou zdarma ->>

 

Celý článek
Zpět

Diskuze k tématu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    418
  1. Profilový obrázekANNA JELINKOVÁ

    MILÝ JENE, UŽ PATŘÍTE DO MÉ NEJBLIŽŠÍ RODINY !!! MOC VÁS ZDRAVÍM !!!
    VÁŠE ELASTICO UŽÍVÁM PRAVIDELNĚ A JSEM RÁDA, ŽE MÁM JEŠTĚ ZÁSOBU. CVIČÍM PODLE VÁS A TAKÉ SE MI DAŘÍ MOJE STARÉ TĚLO ROZHÝBÁVAT DÍKY CVIČENÍ !!!
    MOC MI POMOHLO CVIČENÍ NA RAMENA.STAV SE MI ZLEPŠIL, NO, JAK JSEM PŘESTALA CVIČIT JE TO HORŠÍ, MOŽNÁ TO NEDĚLÁM DOSTI DOBŘE. VÁŠ EMAIL S CVIČENÍM RAMEN JSEM SI KDESI ULOŽILA A NEMOHU HO NAJÍT, PROSÍM, MOHL BYSTE MI TUTO ČÁST POSLAT ZNOVU ? MOC DĚKUJI. VAŠE ANN.JEL.

  2. 416
  3. Profilový obrázekVěra Vejnarová

    Milý Andělíčků,
    Je mi 77 let, a pokud mne paměť neklame jsme spolu skoro od začátku..
    Vaše šestiminutovky, tablety elastico – nyní prášek, El Nino …..sklízím plody spolupráce s vámi. Kontrolní cviky na kolena?👍 nebolí!!!!! Děkuji, ať se daří. Vejnarová