O kolik centimetrů méně budete mít přes bříško od teď za měsíc?

Pohled na krásné džíny, do kterých se nevejdete, dokáže naštvat. Stejně jako marné hubnutí. Co udělat pro to, aby se každá partie vašeho těla zpevnila a byla o pěkných pár centimetrů hubenější? Inspirujte se výsledky lidí, kteří jsou na nejlepší cestě k dokonalé postavě!

 

Centimetry mají co říct

Je úplně jedno, jestli se teprve chystáte začít cvičit, nebo už nějaké to hubnutí máte za sebou a chcete i nadále něco dělat pro zdraví. Tak jako tak byste si měli hlídat rozměry jednotlivých částí těla od paží po bříško. Proč?

 

Protože právě centimetry mají skvělou výpovědní hodnotu při hubnutí! Mnoho lidí si však místo pár minut potřebných k přeměření raději stoupne na váhu. Je to rychlejší, je to okamžité a je to… chyba! Nevěříte?

 

Představte si situaci, kdy někdo cvičí a podaří se mu zhubnout 1 kilo tuku a nabrat 2 kila svalové hmoty. Takový člověk na váze uvidí o 1 kg víc, ale je to doopravdy špatně? Samozřejmě, že není! Kdyby se poctivě měřil krejčovským metrem, zjistil by, že sice váží o kilo víc, ale přes bříško a další partie má o několik centimetrů méně. Už chápete, proč byste se měli měřit?

 

Výsledky, kterých dokážete dosáhnout i vy!

Radost ze ztracených centimetrů sdílí také lidé, kteří vyzkoušeli revoluční cvičení 6ti minutovka. Soubor cvičení speciálně navržených k tomu, aby během krátké doby člověk dosáhl maximálních výsledků. Třeba takových, které můžete vidět na níže přiloženém grafu.

 

Ten znázorňuje u jednotlivých partií měsíční, čtvrtletní a půlroční dosažené hodnoty. Každá skupina se skládala z různých lidí a různého počtu cvičících, ale i tak můžeme z grafu vyčíst jednu dobrou zprávu za druhou! Ostatně podívejte na výsledky, které si pod grafem ještě okomentujeme.

 
Graf znázorňující výsledky

 

Tempo nepolevuje

Abychom odpověděli na otázku z nadpisu, tak pokud začnete dnes cvičit 6ti minutovku, můžete mít za měsíc přes břicho o 3,5 cm méně. A za půl roku o 12,5 cm! Jedná se o průměrnou hodnotu. A vy se určitě nechcete spokojit s průměrem, a proto budete každých 6 minut cvičit maximálně poctivě. Není to těžké a první výsledky hubnutí po pár týdnech vám dodají motivaci. Stačí pouze překonat lenost a vrhnout se do toho po hlavě. Bez zbytečného přemýšlení, bez zbytečných výmluv. Cvičení je sestaveno tak, aby ho zvládl i někdo, kdo již není nejmladší a několik posledních let strávil na gauči.

 

 

Jeden měsíc, pouhých 6 minut denně! Takto krátký čas doopravdy stačí k tomu, aby se vaše tělo začalo výrazně měnit. Skvělým zjištěním také je, že při delším cvičení 6ti minutovky nezačíná tělo stagnovat. Tempo hubnutí a ztráty centimetrů je stálé, u některých cvičících se dokonce zrychluje.

 

 

Metr do ruky a jdeme na to!

Vytáhněte ze šití krejčovský metr a přeměřte si partie uvedené v grafu. Naměřené hodnoty si zapište na velký papír. Ten vám bude sloužit k tomu, abyste si mohli zaznamenávat pokroky. Zapněte cvičení 6ti minutovka a snažte se doopravdy všechny cviky provádět tak, jak je vidíte. Znovu opakujeme, že to není složité. Zvládnou to i lidé vyššího věku, kterým není lhostejné, jak vypadají.

 

 

Věřte, že v tomto případě platí rčení „s poctivostí nejdál dojdeš.“ Každý den 6 minut, jednou týdně přeměřit a za měsíc uvidíte výsledky hubnutí, které vám vykouzlí úsměv na tváři.

Celý článek
Zpět

Diskuze k tématu

    52
  1. Profilový obrázekfiremní struktury

    Dobrý den, dostala jsem na vás kontakt od sousedky. Dokázal byste mi poradit “ na míru?“ Celoživotně a neúspěšně zápasím s obezitou. Jo jo efekty, atd. Naštvala jsem se ale na sebe, protože mě začal trápit bolavý a otékající kotník (plochonoží, od dětství, teď zánět šlach). Změnila jsem stravování, řekla si, že nedržím dietu, že takhle budu jíst už celý život a zhubla jsem 20 kg. Zatím. Měřím asi 160cm, momentálně vážím 74 kg. Hubené nohy, pneumatika nad pasem. Ta je sice menší, ale zůstává….Ráda bych postavu zpevnila a udržela si váhu nebo ještě zhubla. Do fitka se mi nechce, potřebovala bych osobního trenéra. Jsem pracovně velmi vytížená, ze sportů mám nejradši plavání, a za měsíc mi bude 65 let.
    Díky za případné rady nebo tip na někoho v Praze, kdo by mi poradil.
    Moc vás zdravím, A.L.

  2. 42
  3. Profilový obrázekJana Pošmurová

    Vcera jsme s manzelem zacali oba, ja jsem maximalne spokojena!!! Konecne cviceni ktere je efektivni a nezabere tolik casu!!! Uz se tesim az se rozloucim s prvnimi centimetry i kily!!! Dekuji!!!

  4. 33
  5. Profilový obrázekZuzana

    Můžu potvrdit. Cvičím 6-ti minutovku od února a přes zadek mám dole 7 cm a přes břicho 9 cm. Největší radost jsem měla , když jsem se teď oblékla do riflí velikosti 44 – původně jsem měla velikost 48 🙂

  6. 32

Komentáře nejsou povoleny.